آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

آویسا به پاکی آب

سفر کیش

1391/1/7 1:40
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

آویسا در هواپیما(چقدرم شلوغی کردم!! هواپیما رو روی سرم گرفته بودم!)ساکت

 

هفنم عید سال 91 آویسا خانم به سفر کیش رفت..

آماده شدم تا برم خلیج فارس رو از نزدیک ببینم..مژه

 

آویسا و مامان وبابا

کلی هم تو مرکز خرید ها گشتم چه جی جی هایی هم خریدم جاتون خالی!

 

یه روز هم صبح تا بعد از ظهر رو تو دلفیناریم بودیم( دلفین ها رو دیدم-کلاسیک شو رفتم- باغ پرندگان رو دیدم- آکواریم هم رفتم)

 

 

 

آویسا روی عرشه کشتی..

با شما هستم دوست عزیز منو like کنید!!!!چشمک

عمو میثم مگه نمی گم عکس نگیر دهه!!عصبانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله زینب
4 بهمن 91 15:17
آویسا جونم! اون لباس سورمه ای خال خالیت و با اون شلبارک و کپش سفیدتو که تو کیش خریدی خیلی دوس دارم. تو این لباسا خیلی ناز می شی.