آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

آویسا به پاکی آب

سفر به سرعین

1392/5/2 10:08
1,750 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم جاتون خالی قبل ماه رمضان یه سفر به سر عین رفتیم. چه آب و هواییبغل

آویسا خانوم در پارک شورابیل اردبیل در حال آتیش سوزوندنخنده

توی تیر ماه اینقدر هوا سرد بود که پالتو پوشیدیمسوالسوال و نشد زیاد بچرخیم و بیشتر تو چادر بودیممژه

آویسا هم خیلی چادر براش جالب بود و کلی کیف کرد.

البته چند تا وسیله بازی هم سوار شدهورا

 

آویسا در راه کوه سبلان

آویسا خانوم بالای کوه سبلان در حال قدم زدنلبخند

در راه برگشت رفتم سوار ماشین دایی ام شدم اونم کجا؟ پشت فرمون و جای راننده و به دایی ام گفتم برو عقب بشین من رانندگی ام خوبه!!!!!ابله

دشت شقایق

دوست جونی هام اینقدر تو روز خسته می شدم که همیشه سر ناهار خوابم میبرد. اینجا هم که از صبح رفته بودیم مجتمع ایرانیان البته امسال خیلی خوب شده بود چون وقت خانوم ها و آقایون جدا نبود!

دوستای گلم اینجا خودم لباسام رو پوشیدما!!!

 

فرداش هم رفتیم تلکابین فندوقلو-حیران. خیلی زیبا بود

پیست کارتینگ فندوقلو

من و دایی ام

توت وحشی اینا رو بابام و عمو میثم چیدن خیلی هم خوشمزه بود

با با و عمو میثم در حال چیدن توت

شتر هم سوار شدم

مسیر برگشتمون از جاده خلخال - اسالم بود. من ناهار دوباره خواب بودم بقیه کباب و دل و جگر خوردن ولی خوب سهم منم نگه داشتن وقتی بیدار شدم تو مسیر خوردمخوشمزه خیلی خوشمزه بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آبجی حنانه
2 مرداد 92 17:55
سلام دوست عزیز ممنون که به وبم سر زدید چشم حتما
مامان درسا
3 مرداد 92 3:33
سلام عزیزم همیشه به تفریح چه عکسای قشنگی گرفید از آویسا جون.ببوسش.


مرسی خاله جون
مامان بردیا جون
3 مرداد 92 10:55
ممنون دختر گلت رو ببوس
مامان ارکان ورضوان
6 مرداد 92 15:57
سلام طاعات قبول
چه گل دختر نازی .من و بابای ارکان و خاله هاش به گل پسر تون رای دادیم. انشالله که این فرشته ناز برنده بشه.
ممنون که به ما سر زدید

ممنون ان شاالله جبران کنیم. بازم پیش ما بیاین خوشحال می شیم.

مریم
9 مرداد 92 4:35
هزار ماشاءالله . خدا حفظش کنه چه دختر ماهی

مرسی نظر لطفتونه. آوا جون هم خیلی ناز و دوست داشتنیه.
fandoghiyebarfi
16 مرداد 92 13:00
خدا حفظت کنه خاله..
مبینا
18 مرداد 92 11:20
سلام عزیزم ان شااله همیشه به گردش و تفریح باشید.
عیدتون مبارک.
...
برای آویسای عزیز.


خیلی ممنون. عید شما هم مبارک باشه.

مامان محمد
22 مرداد 92 12:20
سلام خوبید مرسی ازین که مارالینک کردید ولی کاش میشد با اسم مثل هیچکس لینک میکردید اخه چیزی که زیاده محمده .


بله حتما. به مثل هیچکس تغییر داده شد.
سولماز
27 مرداد 92 16:38
همیشه به گردش خانمی تو که شورابیل اومده بودی پیش ما هم میومدی دیگه خوشحالمون میکردی
مامان بردیا شیطون
30 مرداد 92 12:29
ممنون خاله جون بازم بیاین خوشحال شدیم
مامان الینا
17 شهریور 92 8:59
ماشاالله هزار ماشاالله چه دختر نازیعزیزم با افتخار لینک شدین


مرسی خاله جون. شما هم لینک شدین