آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

آویسا به پاکی آب

در سومين سالگرد تولد دخرتم مي نويسم

1392/10/7 15:40
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

 

مي نويسم كه تو چطور مثل يك نهال كوچك ، روز به روز قد مي كشي و من مثل باغباني بي تاب به ثمر رسيدن  تو

مي نويسم از لطافت و نرمي دستهاي كوچكت كه بر صورتم مي كشي

مي نويسم از گرمي كلمات شيرينت

مي نويسم از نگاه مهربانت آنگاه كه با چشمان معصوم به من مي نگري

مي نويسم كه چطور با وجو تو پي به شيريني دنياي كودكان بردم و اينكه قبل از تو هيچ كودكي را دوست نداشتم و اكنون به تمام كودكان عشق مي ورزم

مي نويسم كه حضور تو گرمي خانه ام شده و تو چه با مهرباني مي گويي، ماماني الهي قربونت برم.

مي نويسم كه قبل از آمدن تو اصلا بهاري بود؟، و با تو چگونه زمستان بهار است.

تو حاصل زمستان پربركتي تو رويش زمستاني  و شيبه ترين فرد به من

تو مثل من شادي بخش زمستاني

تو را دوست دارم كه لحظه اي ماماني من ديگه خانوم شدم و لحظاتي ديگر ماماني من ني ني شدم منو بغل مي كني

تو را دوست دارم و بهترين لحظات زندگيم ديدن روي شاد توست

niniweblog.com

دخترم

مهربانم

عزيزم

آرامشم

بهارم

زيبايم

شيرينم

دختر پاكم

آب  پاكم

آويساي من

تولدت مبارك و زندگيت شاد

دهم ديماه سومين سالگرد تولد گلبرگ زيبايم مبارك

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان درسا
9 دی 92 2:04
آویسا جونم تولدت مبارک.ایشالا 120 ساله شی.
مامان و خاله فریبا
پاسخ
ممنون خاله عزیزم
مامان نگار
9 دی 92 8:19
تولدت مبارک خانم خوشگلم .خدا تورو عمر طولانی بده و مامان بابات رو سلامتی تا رشد و آینده خوبتو ببینن . مامانش از طرف من و نگار هم به آویسا جون تبریک بگو
مامان و خاله فریبا
پاسخ
مرسی خاله جون. ممنون از دعا های خیرتون
مامان یسنا
9 دی 92 10:50
جونمی جون تولد تولد تولد تولدت مبارک/ مبارک مبارک تولدت مبارک... امیدوارم در پناه خدا همیشه وهمیشه سالم و شاد و خوشحال، زندگی خوب و خوشی داشته باشی آویسای نازم
مامان و خاله فریبا
پاسخ
مرسی خاله عزیزم، آمین ان شاالله شما هم همیشه سالم باشین با دلی شاد
آدرینا
9 دی 92 14:36
تولدت مبارک آویسای خوشگل خاله. ایشالا 1000 ساله بشی گلم
مامان و خاله فریبا
پاسخ
مرسی خاله جون
خاله زینب
18 دی 92 11:46
چقدر پر احساس ... واقعا زیبا بود...
آویسا
25 اسفند 92 22:40
خوب اسم منم آویساست. ازاینکه بایه آویسای دیگه آشناشدم،خوش حالم