آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

آویسا به پاکی آب

دانشجو شدن آویسا

1392/8/13 20:03
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

بله تعجب نکنید آویسا خانم به جمع دانشجویان پیوست

امرروز خانم ایزدی مدیر مهد به این نتیجه رسیدن که آویسا خانم می تونن یه کلاس بالاتر تشریف ببرند به همین دلیل خانم کوچولوی باهوش ما به یه کلاس بالاتر از سنش فرستاده شد.niniweblog.com

اینهم کتابهاش که امروز بهش دادن

قبل از نصب برچسب

اینم بعد از نصب برچسب

niniweblog.comمامانی با دیدن کتابها از خوشحالی بال در آوردniniweblog.com

آخه احساس کرد دختر گلش داره کم کم بزرگ می شه

امروز احساسی که این کتابها بهم داد رو با هیچ حس دیگه های عوض نمی کنم

من و بابایی به اتفاق دختر گلمون رفتیم چیستا و برچسب و جلد هم خریدیم

امروز واقعا روز خوبی بود

دختر عزیزم ممنونمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاله فریبا
13 آبان 92 20:22
تازه مامانی اینو یادت رفت بگی که امروز روز دانش آموز هم بود فدات بشم آویسا،عسل خاله ان شاالله یه روز ببینم دانشگاه پزشکی قبول شدی قربون خودت و کتابهای نازت
خا له زری
14 آبان 92 4:31
فدای اون هوش واستعدادت قربو نت برم بهت تبریک می گم [
خاله زینب
14 آبان 92 8:33
امیدوارم واحدای این ترمتو با موفقیت پاس کنی و به مراحل بالاتر بری .....
مثل هیچکس
14 آبان 92 15:45
دلم مست و لبم مست و سرم مست بخون ای دل که صبرم رفته از دست بخون ای دل محرم اومد از راه بخون اجر تو با عباس بی دست عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت آغاز ایام عزای حسینی (التماس دعا )
مامان امیرحسین
15 آبان 92 16:10
چه دخمل نازی خداحفظش کنه.
افرین به دختر باهوش امیدوارم همیشه موفق باشی
من هم با افتخار شما رو لینک کردم.



مرسی که به ما سر زدین
مثل هیچکس
16 آبان 92 12:46
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان سینا
16 آبان 92 15:38
آویساجون انشالله همیشه موفق باشی.....به منم سربزنید....اگه باتبادل لینک موافقی بااسم سیناعشق مامان..مرسی

مرسی که به ما سر زدین. با افتخار لینک شدین
خاله کمیل و کیان
16 آبان 92 22:34
واااااااااااااااای فداتشم


خدا نکنه عزیزم. مرسی که اومدی
مامانی یسنا
17 آبان 92 20:48
مبینا
19 آبان 92 16:25
سلام خدمت اویسا خانم دانشجو. هزار ماشااله ان شااله همیشه پله های ترقی و پیشرفت و دوتا دوتا بری بالا عزیزم.
مامان و خاله فریبا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان كياراد
20 آبان 92 8:43
آفرين آويسا جون....پرفسور بشي خاله اي.....
مامان و خاله فریبا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان بردیا شیطون
20 آبان 92 16:30
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم *************************** تو مرا می فهمی من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یك انسان است تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی.
مامان و خاله فریبا
پاسخ
بسیار زیبا
مامان اهورا(نرگس)
21 آبان 92 13:21
ماشالله به این دخمل با هوش...
مامان السانا
29 آبان 92 16:34
هزار ماشاالله به این گل باهوش
مانا مامان آویسا
11 آذر 92 11:08
دوست خوبم از دیدارتون خوشحالم