آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

آویسا به پاکی آب

نبودن 10 روزه!!!!

1392/7/15 20:06
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم مرسی که همیشه به ما سر می زنین و با نظراتتون باعث دلگرمی هستینماچماچماچ

روز 5 مهر آویسا به همراه جمعی از خانواده به پیاده روی خانوادگی رفت

 

البته اینقدر شلوغ بود که نمی شد پیاده روی کرد. ما هم که اصلا برای جوایزش نرفته بودیم

هدف فقط پیاده روی بوداخه واسه جذب مردم یه سری جوایز در نظر گرفته بودن که همش

 

الکی بود ولی عیب نداره چون خوش گذشت فقط روز جمعه ای نتونستیم بخوابیم

 

اینم دو تا عکس از آویسا تو اون روز :

 

تو هفته پیش عسل خاله مریض شد و بد جوری تب کرده بود و آخر سر کارش به سرم یا به قول خودش

سلن کشید خاله برات بمیره

 

البته الان خدا رو شکر خیلی بهتر شدهلبخند

 

فردای اومدنش از بیمارستان خاله به دیدنش رفت و آویسا با اینکه بی حال بود کلی با عمو میثم بازی کرد

ان شا الله دیگه مریض نشی خاله جونقلبقلبقلب

قربون اون چشمات که گود افتادهماچماچماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مثل هیچکس
15 مهر 92 23:43
عزیزم روز کودک مبارک ایشالا روز پزشک هم بهت تبریک بگیم .


مرسی خاله جون
مامان آوش
16 مهر 92 9:39
دخمل نانازی روز کودک مبارکا باشه


مرسی خاله مهربون
مامان زهرا
16 مهر 92 12:10
خداروشکر که الان بهتر شده اویساجون.....امیدوارم دیگه هیچوقت مریض نشه راستی روزت هم مبارک اویساجون خصوصی عزیزم


مرسی خاله عزیز. ان شاالله روز نی نی گلت بشه
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 12:19
روزت مبارک عزیزم لینک شدی خاله فریبااینم ادرس منهhttp://komeylbaba.niniweblog.com/


به روی چشم

مثل هیچکس
19 مهر 92 14:19
اخه بمیرم عزیزم گفتم چند وقته نیستی . ایشالا هر چی زودتر حالت خوب بشه .


ممنون خاله جونی
آجی محمدمهدی
19 مهر 92 20:27
عزیزم.الهی من بمیرم که بهت سرم زدن.دلم خیلی برات سوخت.انشاءالله که دیگه هیچ وقت رنگ غم رونبینی.

مرسی عزیز دلم شما هم همین طور
مامان بردیا شیطون
20 مهر 92 10:47
ای جونم بلا به دور قربونت برم

افرین به این ورزشکارا




سولماز
21 مهر 92 20:03
ایشالا که زودی خوب بشی عزیز دلم و امیدوارم که دیگه هیچ وقت مریضی سراغت نیاد مواظب خودت باش
مامان فاطمه ناناز
23 مهر 92 8:07
اویسا دیگه هیچ وقت مریض نشو خواهش حالا جایزه هم گرفتید
مامان الینا
28 مهر 92 10:00
الهی بمیرم انشاالله دیگه مریض نشه گل دختر خیلی دردناک بود ببینی وجود به اون ظریفی زیر سرمه!
ماشاالله خیلی خوردنی و نازه براش صذقه زیاد بدین

ممنون از این همه محبت خاله جون.
مامان اهورا
29 مهر 92 11:47
زنده باد ورزشکار!!!!!!!!!!!!!
من خودم ورزشکارم و عاشق آدمای با انرژی و سرحالم...
راستی اون عکسا رو نذار ...به خدا دلم ریش شد آویسا جونم و زیر سرم دیدم...

مرسی خاله جون کاش پیاده روی رو با هم بودیم...