آویساآویسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

آویسا به پاکی آب

داستان کوتاه

1392/4/19 15:56
330 بازدید
اشتراک گذاری

سکان را به من بده
خدا با لبخندی مهر آمیز به من می گوید (( آهای دوست داری برای مدتی خدا باشی و دنیا را برانی؟ ))
می گویم (( البته به امتحانش می ارزد.
کجا باید بنشینم ؟
چقدر باید بگیرم ؟
کی وقت نهار است ؟
چه موقع کار را تعطیل کنم ؟ ))
خدا می گوید (( سکان را بده به من! فکر میکنم هنوز آماده نباشی ))

(( شل سیلور استاین ))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

hojjat
19 تیر 92 18:45
سلام دوست عزيزم وبسايت جالب و پرمحتوايي داري اگه دوست داري با هم تبادل لوگو کنيم بازديدمنم کم نيست البته پيش شما بازديد من هيچه اينم کد لوگوم توهم کد بنر يا لوگوي خودتو بده تا منم بزارم توي وبم window.open('http://h--h.mihanblog.com/extrapage/bazdid','','resizable=1,scrollbars=1,width=200,height=200,top=10,left=10,status=1,menubar=1,toolbar=1,location=1,directories=1'); اميدوارم با تبادل بنر آمار هر دومون 2برابربشه